Често задавани въпроси

Как да постъпя,ако установя грешка или пропуск в доставката ми или повреден продукт?


 Свържи се с нас възможно най-скоро на посочените телефони или имейл, за уточнение на подробностите.

  • В случай, че потребителят забележи повреден продукт по време на доставка, се попълва формуляр, даден от куриера. Повреденият продукт се заменя и доставя в рамките на 1-2 дни, като клиентът не поема никакви разходи.
  • При сгрешен или липсващ продукт, такъв се изпраща на същия или следващия работен ден, като доставката е за наша сметка. 
Как да разбера,че поръчката ми е приета?


Ще получите имейл с потвърждение, че поръчката е приета успешно.

Как да поръчам?

1.Поръчай в www.sicosmetics.bg

Избери продукти.Добави избраните продукти в кошницата, въведи данните си и очаквай поръчката си.

2. Поръчка по телефона: 0896 335 526

Може да се свържеш с нас,за да отговорим на всички въпроси, които касаят  продуктите ни,както и начина ни на работа.

 

 

 

 0