Начин на доставка


                                                                               
ЗА ПОРЪЧКИ НАД 60 ЛВ.ДОСТАВКАТА Е БЕЗПЛАТНА ДО ОФИС НА КУРИЕР! 

ВСИЧКИ ПРОДУКТИ СА С ГАРАНТИРАНО КАЧЕСТВО!


1. Доставки за България се извършват чрез куриерски фирми ЕКОНТ и СПИДИ.

►Доставка до адрес на клиента или до офис на фирма ЕКОНТ И СПИДИ по уточнение на клиента.

2. Разплащането става с наложен платеж.

►Плащане в брой-заплащате сумата за наложения платеж на куриера,в брой,при получаване на пратката.

► Плащане с банкова карта - можете да заплатите сумата за наложения платеж с Вашата кредитна/дебитна карта директно на куриера или във техните офиси.

  • -Ако Потребителят избере опцията за доставка с куриер и плащане с наложен платеж, той трябва да заплати цената на поръчаните артикули заедно с цената за доставка на куриера при получаването на стоката.
  • - Всички поръчки направени до 12:00ч. на текущия ден се доставят на следващия работен ден,а поръчките направени след 12:00ч. се доставят до 2 работни дни.
  • - Изключение правят поръчките за които продуктите не са в наличност. 
  • - В случай, че потребителят забележи повреден продукт по време на доставка, се попълва формуляр, даден от куриера. Повреденият продукт се заменя и доставя в рамките на 1-2 дни, като клиентът не поема никакви разходи.
  • - При сгрешен или липсващ продукт, такъв се изпраща на същия или следващия работен ден, като доставката е за наша сметка.
  • - За поръчки над 60 лв. доставката е безплатна,при условие, че пратката не надвишава 10 кг. Във всички останали случаи важи тарифата на Доставчика.

-Телефон за контакт:  +359 896 335 526 

►Продуктите са с гарантирано качество! 


Допълнителна информация за потpебителя:

Стоките се доставят до 2 (два) работни дни, като посоченият срок се прилага доколкото не противоречи на сроковете за доставка, прилагани от съответния куриер. При всички случаи Доставчикът си запазва правото да удължава посочените срокове с до 5(пет) дни, без да информира предварително Потребителя, и да удължава сроковете над 5 (пет) дни с предварителното одобрение от страна на Потребителя.

Стоките се доставят на получателите стандартно - на ръка срещу подпис, като пратките се доставят до входа на сградата на Получателя или до офис на куриера. 

При получаването на стоката купувачът е длъжен незабавно да я прегледа и в случай, че констатира явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи, незабавно да информира лицето извършващо доставката. Ако не направи това, вещта се смята за одобрена, като Потребителят губи правото по-късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи. 

При невъзможност за връчване на пратката при първо посещение, не по вина на Доставчика и/или куриера (в случай, че няма никой на адреса и др.), лицето извършващо доставката оставя известие, в което посочва телефон за връзка, на който получателят следва да се обади в срок от три работни дни за да бъде уточнен нов срок за извършване на доставката. При невъзможност за връчване на пратката и при второ посещение, не по вина на Доставчика и/или куриера, Доставчикът задържа поръчаната стока и изпраща уведомление до Потребителя. С уведомлението на Потребителя се дава срок от две седмици, в който той трябва да получи поръчаната стока на адреса на Доставчика, както и предупреждение за разваляне на договора при неизпълнение на това задължение на Потребителя. След изтичане на този срок и ако Потребителят не е приел стоката, договорът се разваля автоматично без необходимост от допълнителни волеизявления. В този случай Потребителят дължи на Доставчика неустойка в размер на 10 (десет) процента от крайната брутна цена на стоката съгласно поръчката, както и обезщетение в размер на направените от Доставчика разходи по доставката. Доставчикът си запазва правото да търси обезщетения за по-големи вреди в резултат на развалянето, ако са налични такива. 

Доставчикът не носи отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато Потребителят е посочил неверни, непълни и/или неточни лични данни, включително когато е посочил непълен, неточен или фиктивен адрес и/или телефон. 

Доставчикът  си запазва правото да променя подизпълнителя, извършващ доставката без да предупреждава предварително Потребителя стига това да не променя начина на доставка.

Доставчикът не носи отговорност при:

- Изчерпване на количества от дадени артикули.

- Забавяне на доставката от куриера. 


 

 0